اخذ اقامت ترکیه برای ایرانیان در کمتر از یک سال

در این مقاله می توانید راه هایی را یادبگیرید که بتوانید اقامت ترکیه را دریافت کنید.

اخذ اقامت ترکیه برای ایرانیان در کمتر از یک سال

در این مقاله می توانید راه هایی را یادبگیرید که بتوانید اقامت ترکیه را دریافت کنید.

آخرین فرصت ها برای سرمایه گذاری در ترکیه

یکی از دلایل عمده موفق بودن ساخت و ساز در ترکیه ، ارزان بودن آن می باشد .به عنوان مثال قیمت خرید ملک در ترکیه نسبت به ایران بسیار بسیار ارزان تر است. • با دارا بودن گذرنامه ترکیه می توانید از برنامه های بازنشستگی بهره مند شوید. با این حال، آنها باید در یک محله واقع شوند. 

ترفند های خرید ملک در ترکیه و سرمایه گذاری در ترکیه

با امضای این قرارداد، در صورت عدم تمایل در دریافت اسرع وقت سند یعنی 7 روز کاری به علت آماده نبودن مبلغ نقد،خریدار باید در طول مدت 2 تا 4 هفته از واریز مبلغ پیش پرداخت ، مبلغ باقی مانده را هنگام نقل و انتقال سند ملک پرداخت کند.

 مجموعه گونش اینوست در تمامی مراحل خرید ملک، دریافت اقامت و شهروندی ترکیه با شما همراه خواهد بود و در کوتاهترین زمان ممکن فرایند دریافت اقامت شما را به انجام خواهد رساند. مساحت ملک، محل واقع شدن ملک به همراه مختصات آن). حداقل میزان سرمایهگذاری در کشور ترکیه با توجه به حوزههای مختلف اقتصادی آن متفاوت است و در صورت انجام پذیرفتن آن ، اقامت و تابعیت این کشور را به دنبال خواهد داشت.

اگر قصد گرفتن اقامت یک کشور خارجی به واسطه سرمایهگذاری در آن کشور را دارید، ابتدا می­بایست تمامی جوانب منفی و مثبت آن را مد نظر قرار دهید تا به طور کامل از منافع و ریسک های پیش رو آگاه شوید یا به اصطلاح چشمبسته وارد این کار نشوید.در ادامه این مطلب صرفاً به حداقل میزان سرمایهگذاری در کشور ترکیه خواهیم پرداخت تا به طور کامل با این مسئله آشنا شوید.

هر سال تابعیت موقت شما تمدید می شود تا اینکه پس از 5 سال ، شما می توانید برای گذرنامه ترکیه درخواست دهید و اقامت دائمی بگیرید. ارش املاک به دلیل رشد شهرها و علاقه مردم به مهاجرت به ترکیه هر روز در حال افزایش است.

 با توجه به پیشرفت این منطقه در سالهای اخیر، قیمت ملک در قاضی کوی رشد چشمگیری داشته است و موقعیتهای خوبی را به سرمایه گذاران خارجی پیشنهاد میکند. پس از انتخاب ملک مورد نظر برای خرید؛ ما در مورد قیمت نهایی و شرایط فروش با فروشنده مذاکره می کنیم و برنامه پرداخت را روشن می کنیم. 

از این رو قرارداد خرید ملک را می توان به عنوان پیش نویس سند مالکیت در کشور ترکیه در نظر گرفت. این دو کشور برای ویزای سرمایه گذاری E-1 و E-2 یک توافقنامه دارند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد