اخذ اقامت ترکیه برای ایرانیان در کمتر از یک سال

در این مقاله می توانید راه هایی را یادبگیرید که بتوانید اقامت ترکیه را دریافت کنید.

اخذ اقامت ترکیه برای ایرانیان در کمتر از یک سال

در این مقاله می توانید راه هایی را یادبگیرید که بتوانید اقامت ترکیه را دریافت کنید.

سرمایه گذاری در املاک ترکیه برای چه کسانی مجاز است؟

به منظور کسب اطلاعات بیشتر درخصوص راهاندازی کسب و کار و ثبت شرکت، مقاله راهنمای کامل ثبت شرکت در ترکیه 2022 را مطالعه کنید. خرید ملک در ترکیه و شرایط و هزینه های آن در سال 2022 به همراه شرایط گرفتن اقامت و پاسپورت ترکیه از طریق خرید ملک را بطور کامل توضیح داده ایم.

ترفند های خرید ملک در ترکیه و سرمایه گذاری در ترکیه

 اما در دو سال گذشته اصلاحات انجام شده اقتصاد ترکیه را بسیار قوی کرده است و این امر سبب شده افراد خارجی ترکیه را بر حسب موقعیت جغرافیایی که دارد برای سرمایه گذاری انتخاب کنند. در این بین سرمایه گذاران ایرانی نیز فرصت را غنیمت شمرده اند به طوری که شرکت هایی که با سرمایه ایرانیان در ترکیه فعالیت می کنند بیش از 3500 شرکت هستند و پیش بینی می شود در آینده ای نزدیک این رقم به دو برابر برسد.

 بسیاری از افرادی که به ترکیه مهاجرت می کنند دغدغه خرید یا اجاره منزل مسکونی را دارند. املاک برنا در سال های اخیر توانسته است بسیاری از ایرانیان را در شهر های مختلف ترکیه صاحب منزل کند.

کشور ترکیه بعد از انگلستان دومین مقصد برای مهاجرت ایرانیان می باشد. شهر های استانبول و آنکارا مقصد اغلب مهاجران ایرانی می باشد. اما اگر در استانبول کار میکنید، باید خانه ای انتخاب کنید که نزدیک محل کار شما باشد، چون ترافیک خیابان های استانبول زیاد است.

 ترکیه به دلیل ارتباط نزدیکی که با اروپا دارد و همچنین نیروی کار متعهد این کشور برای سرمایه گذاری می تواند یک انتخاب ایده آل و سودآور باشد. حق انتخاب بیشتری در شهر استانبول برای خرید ملک در ترکیه خواهید داشت. 

بر اساس آخرین قوانین مصوب در ترکیه برای اخذ اقامت و شهروندی قیمت ملک خریداری شده باید حداقل 250000 لیر باشد. با سرمایه حداقل 250000 لیر می توان در یکی از شهر های ترکیه خانه خرید و مجوز اقامت موقت در این کشور را اخذ کرد. درمورد اینکه کدام یک از روش های سرمایه گذاری در ترکیه و یا در هر کشور دیگری سودآور است یا نه نمی توان یک نظر کلی داد. 

برای اخذ شهروندی ترکیه روش های مختلفی وجود دارد که از بین آنها خرید یک ملک یا مجموعه ای از املاک به ارزش 250 هزار دلار می تواند بهترین و ساده ترین روش باشد

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد