اخذ اقامت ترکیه برای ایرانیان در کمتر از یک سال

در این مقاله می توانید راه هایی را یادبگیرید که بتوانید اقامت ترکیه را دریافت کنید.

اخذ اقامت ترکیه برای ایرانیان در کمتر از یک سال

در این مقاله می توانید راه هایی را یادبگیرید که بتوانید اقامت ترکیه را دریافت کنید.

سرمایه گذاری معقول در ترکیه 2022

در مورد خرید ملک باید بدانید که حداقل سرمایه گذاری قابل قبول در ترکیه برای اخذ اقامت دائم معادل 400 هزار دلار است.

 رو ش های  سرمایه گذاری را به طور کامل بررسی کنیدو سپس با توجه به مقدار سرمایه خود بهترین و پرسود ترین را انتخاب کنید. اگر در این امر نیاز به مشاوره دارید می توانید با کارشناسان موسسه مهاجرتی ترامند مشورت کنید: مشاوره سرمایه گذاری در ترکیه با ترامند

در آخر هم باید گفت که اگر بدنبال ثبت شرکت نیستید و تمایلی به خرید ملک نیز ندارید می توانید با سرمایه گذاری معادل 500 هزار دلار در بانک ها یا صندوق های سرمایه گذاری ترکیه از مزایای سرمایه گذاری در این کشور بهره مند شوید.

 اگر نرخ بیکاری ترکیه را با کشورهای موفق اروپا یا آسیا مقایسه کنیم (آلمان و ژاپن) کاملا مشهود است که ترکیه از مشکل بیکاری رنج می برد و شرایط کار مناسبی ندارد. معمولاً کل پروسه بررسی و دریافت اقامت کاری ترکیه 90 روز زمان خواهد برد.

 آمیختهای از اروپا، خاورمیانه و قفقاز که هرکدام ابعاد فرهنگی عمیقی دارند در ترکیه یافت می شود، اما امروز دولت ترکیه بسرعت درحال پیشرفت در مسیر جهانی سازی است و این تفاوتها هر روز در ترکیه کمرنگتر می شوند. ترکیه کشوری با اقلیم کوهستانی می باشد که سطح بارش آن بیشتر از ایران است،

 این تفاوت بارندگی با بررسی پوشش گیاهی کاملا مشهود است چراکه ایران در مقایسه با ترکیه کشوری بسیار خشک و بیابانی محسوب می شود، درحالی که بیابان ها در ترکیه بخش بسیار کوچکی از کشور را در بر می گیرند.


اگر شما هم به دنبال یک موسسه حقوقی مناسب در ایران میگردید، ما به شما موسسه حقوقی سفیران ایرانیان را پیشنهاد میکنیم. همچنین شایان ذکر است که کشور ترکیه در سال 2021، سیزدهمین اقتصاد بزرگ دنیا را داشته است و شما با ثبت شرکت در ترکیه وارد یک اقتصاد آزاد و بازار جهانی میشوید.

 اگر شما بدنبال اخذ مدارک تحصیلی با سطح علمی بالا هستید و یا قصد دارید پس از اتمام تحصیل سریعا در شغل مورد علاقه خود مشغول به کار شوید، پیشنهاد می کنیم که با ما در ارتباط باشید.

 در صورت پیوستن ترکیه به اتحادیه اروپا در چارچوب مذاکرات و موافقت نامه های بین المللی بین ترکیه و اتحادیه اروپا مزایای این پاسپورت بسیار بیشتر می شود.

 بزرگترین استان های ترکیه به ترتیب استانبول، آنکارا، ازمیر، بورسا، آدانا، غازی آنتب، آنتالیا، قونیه و قیصریه هستند که هرکدام نواحی صنعتی و تجاری مهمی را در خود جایی دادهاند.

 
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد