اخذ اقامت ترکیه برای ایرانیان در کمتر از یک سال

در این مقاله می توانید راه هایی را یادبگیرید که بتوانید اقامت ترکیه را دریافت کنید.

اخذ اقامت ترکیه برای ایرانیان در کمتر از یک سال

در این مقاله می توانید راه هایی را یادبگیرید که بتوانید اقامت ترکیه را دریافت کنید.

بعد از مهاجرت می توانیم پاسپورت ترکیه را دریافت کنیم؟

بعد از فارغالتحصیلی متقاضی میتواند مشغول به کار شود و از طریق ویزای کاری یا روشهای دیگر مانند سرمایه گذاری، برای مهاجرت و دریافت اقامت دائم ترکیه اقدام کند. شناخت این روشهای مهاجرتی میتواند برای افرادی که قصد اخذ تابعیت ترکیه را دارند و یا میخواهند از ارزش پاسپورت ترکیه بهرهمند شوند، مفید باشد. 

برای اطلاع از قوانین مهاجرت به ترکیه و پاسبورت آن می توانید به این مقاله مراجعه کنید.

همراه با شخص متقاضی تابعیت ترکیه ؛ همسر وی و فرزندان زیر 18 سال و فرزندان متولد شده در کشور ترکیه نیز دارای تابعیت ترکیه خواهند بود. سپس پس از بررسی مدارک باید 80 دلار به همراه 72 لیر بپردازید.

 با برگه گزارش اداره پلیس و برگه اداره نفوس به همراه کپی پاسپورت و یک عدد عکس از تمام افراد خانواده به اداره مهاجرت محل زندگی تان مراجعه کنید. ترکیه دارای فرهنگی غنی و اقتصادی پویا و رو به رشد است که شرایط زندگی را برای شهروندان آن، ایدهآل و مناسب کرده است. پیش از تصمصیم گیری در خصوص مهاجرت و انتخاب کشور مقصد، توجه به این نکته ضروری می باشد که مهاجرت باید در جهت تحول مثبت در زندگی باشد، بنابراین پیش از تصمیم گیری به این نکته توجه داشته باشید که آیا مهاجرت به ترکیه تحول مثبتی در زندگی شما فراهم می آورد. 

با دریافت پاسپورت ترکیه میتوانید به 72 کشور جهان بدون نیاز به ویزا سفر کنید و برای 46 کشور دیگر نیز، به محض رسیدن به مقصد، ویزای خود را بدون مشکل و مانعی دریافت کنید.

بهعلاوه، میتوانید با passport ترکیه از سفر بدون ویزا به بسیاری از کشورها از جمله ژاپن، کره جنوبی، آرژانتین، برزیل و بسیاری از کشورهای آمریکای لاتین لذت ببرید. کنیا: دارندگان پاسپورت ترکیه میتوانند به صورت آنلاین برای دریافت eVisa یا دریافت ویزا در بدو ورود اقدام کنند. ابتدا باید به خاک ترکیه وارد شده باشید و یک خانه خریده یا اجاره کرده باشید و این خانه را در نوتر (دفتر اسناد رسمی ترکیه) ثبت کرده باشید.

 شما می توانید اگر سوال و نظری درباره این مطلب دارید در قسمت نظرات نیز با ما در تعامل باشید. در ادامه هر کدام از این روشها را به صورت کامل معرفی خواهیم کرد. شرایط هر فرد تعیین میکند که از کدام روش باید استفاده کند. 

به شما پیشنهاد می شود اگر قصد مهاجرت به ترکیه را دارید ولیکن نمی دانید که کدام یک از راه های گرفتن اقامت برای خانواده و خودتان مناسب است بهتر است با مشاوران موسسه الو اپلای در تهران و ترکیه مشورت نمایید تا بهترین راهکار با توجه به شرایط شما و خانواده شما پیشنهاد و اجرا گردد. روشهای مختلفی برای مهاجرت به ترکیه وجود دارد که هرکدام شرایط و مزایای مختص به خود را دارند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد