اخذ اقامت ترکیه برای ایرانیان در کمتر از یک سال

در این مقاله می توانید راه هایی را یادبگیرید که بتوانید اقامت ترکیه را دریافت کنید.

اخذ اقامت ترکیه برای ایرانیان در کمتر از یک سال

در این مقاله می توانید راه هایی را یادبگیرید که بتوانید اقامت ترکیه را دریافت کنید.

آیا پاسپورت ترکیه حتما برای مهاجرت به ترکیه لازم است؟

شما به عنوان سرمایه گذار حق انتخاب های مختلفی دارید که هر کدام از آن ها نیازمند سرمایه متفاوتی هستند. در دو دهه گذشته، ترکیه با یک گذار کیفی قابل توجه در همه سطوح متمایز شده است، که این کشور را به مقصدی برای اقامت همه ملیت های در جستجوی یک زندگی با آرامش تبدیل کرده است.

می توانید برای اینکه به ترکیه مهاجرت کنید از همان ابتدا برای دریافت پاسپورت ترکیه اقدام کنید. یکی از بهترین موسساتی که می تواند به شما در این زمینه کمک کند موسسه مهاجرتی ترامند است: مشاوره مهاجرت به ترکیه ترامند

 اجباری برای همکاری با وکیل مهاجرتی وجود ندارد، اما چون وکیل به قوانین مسلط است، میتواند در کلیه مراحل همراه شما بوده و روند دریافت اقامت و پاسپورت را تسهیل کند. چون هزینه زندگی در شهری مانند استانبول بسیار بیشتر از دیگر شهرهای ترکیه است. 

شبکه اتوبوسرانی گسترده است(اتوبوس و متروبوس) - مسیرهای طولانی شهرها و شهرها را به هم متصل می کنند و اتوبوس های بین شهری تمیز و راحت هستند. ترکیه دارای تعداد زیادی مدرسه و دانشگاه با استانداردهای پیشرفته بین المللی است که به دلیل کیفیت آموزش به همه فرصت می دهد تا تحصیلات خود را ادامه دهند و تکمیل کنند.

 اگر مایل باشید فرزندتان در مدارس ایرانی تحصیل کند، باید برای مدرک بین المللی و تحصیل آنها، شهریه پرداخت کنید. همانطور که میدانید برای زندگی در ترکیه باید مکانی را برای اقامت خود انتخاب کنید، قطعا که خرید ملک بهترین گزینه میباشد اما اگر قصد خرید ملک را ندارید، میتوانید در ترکیه خانه اجاره کنید.

یکی از مهمترین سوالاتی که مهاجران دارند، این است که چگونه با خرید ملک در ترکیه اقامت بگیریم؟

 تاکسی های زرد با داشتن تاکسی متر هم در شهرهای بزرگتر وجود دارد . در ادامه چند نمونه از شهرهای محبوب ترکیه را از لحاظ قیمت ملک بررسی میکنیم. اما از آنجایی که دولت ترکیه برای جلب سرمایه گذاران خارجی به کشور خود اقداماتی را صورت داده است، در سال 2019 بر اساس قوانین جدید، حداقل سرمایه برای اخذ اقامت و تابعیت کشور ترکیه به مبلغ 250 تا 500 هزار دلار آمریکا کاهش پیدا کرده است. 

در این مقاله سعی خواهیم نمود بیشتر هزینههایی که به هنگام اخذ اقامت ترکیه نیاز است را مورد بررسی قرار دهیم. مهاجرت به ترکیه از طریق ملک بهترین فرصت برای زندگی در کشوری مدرن است و به حداقل سرمایه برای زندگی و اقامت نیاز دارد. از روش های مناسب مهاجرت به ترکیه، سرمایه گذاری می باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد