اخذ اقامت ترکیه برای ایرانیان در کمتر از یک سال

در این مقاله می توانید راه هایی را یادبگیرید که بتوانید اقامت ترکیه را دریافت کنید.

اخذ اقامت ترکیه برای ایرانیان در کمتر از یک سال

در این مقاله می توانید راه هایی را یادبگیرید که بتوانید اقامت ترکیه را دریافت کنید.

آیا می توانیم به صورت قسطی در ترکیه سرمایه گذاری کنیم؟

سال 2022 برای کسانی که قصد خرید ملک در ترکیه را داشتند با اخبار ضد و نقیض زیادی شروع شد. در سال 2022، قیمت ملک در ترکیه تحت تأثیر عوامل منطقه ای و شهری، قدمت ساختمان، مساحت و مساحت ملک، نوع ساختمان، آپارتمان، ویلا و غیره خواهد بود. 

ترفند های خرید ملک در ترکیه و سرمایه گذاری در ترکیه

با توجه به نرخ تورم ایجاد شده در بازار ملک در ایران، قیمت زمین و ملک در کشور ترکیه از وضعیت بهتری نسبت به ایران برخوردار است. همچنین اغلب مردم ایران، در میان کشور های همسایه ترجیح می دهند برای سفر و گذراندن تعطیلات خود به ترکیه سفر کنند. در اغلب مواقع خیر.

 در حالی که اغلب مهاجرانی که به این کشور سفر می کنند توقع حقوق بالا و زندگی خوبی را دارند. دروغ نیست، در ترکیه می توانید خانه ای با قیمت خوب و ارزان بخرید.خرید خانه در این کشور نسبت به سایر کشورهای اروپایی ارزانتر است، اما واقعیت این است که برخی افراد قول خرید خانه ارزان در ترکیه را می دهند.


با توجه به اینکه این شهر به دو قسمت اروپایی و آسیایی تقسیم شده، حتی سبک زندگی در این دو ناحیه شهر هم تفاوت های زیادی با یکدیگر دارند. جمعیت مهاجر نیز در بخش اروپایی استانبول در مقایسه با بخش آسیایی بیشتر است. بنابراین متقاضیان می توانند در شهرهایی که قیمت ملک پایین تر است، ملک مناسبی را خریداری کرده و بدین وسیله برای اعضای خانواده خود نیز اجازه اقامت دریافت کند.

 جهت دریافت اقامت ترکیه و سرمایه گذاری راه های متفاوتی وجود دارد که یکی از سریعترین آنها خرید ملک در این کشور است. اسنیورت یکی از ارزانترین مناطق استانبول برای خرید ملک میباشد. لازم به ذکر هست که در صورتی که هزینههای ملک در شهرهای بزرگ و گرانتر مانند استانبول را نداشتید، میتوانید نگاهی به شهرهای اطراف و کوچک بیندازید.

 بله، با خرید ملک در ترکیه به شما اقامت موقت اعطا میگردد که هرساله میتوانید ان را تمدید کنید. سایت خرید ملک در استانبول از جمله روش هایی است که میتوانید برای انتخاب ملک و اطلاع از قیمت ها امتحان کنید.

 2 درصد قیمت خانه هزینه کمیسیون حساب می شود. به دلیل موقعیت قرارگیری این شهر که بخشی از آن در اروپا و بخش دیگرش در آسیاست، ملک هایی با قیمت های متفاوت در آن موجود است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد