اخذ اقامت ترکیه برای ایرانیان در کمتر از یک سال

در این مقاله می توانید راه هایی را یادبگیرید که بتوانید اقامت ترکیه را دریافت کنید.

اخذ اقامت ترکیه برای ایرانیان در کمتر از یک سال

در این مقاله می توانید راه هایی را یادبگیرید که بتوانید اقامت ترکیه را دریافت کنید.

با قیمت تهران در ترکیه ملک بخرید و سرمایه گذاری کنید

علاوه بر این می توانید از مشاورین املاک کمک گرفته و خانه مناسب خود با میزان بودجه مورد نظر را یافته و خریداری کنید ، مشاورین املاک در ازا یافتن خانه مورد نظر خود درصدی به عنوان حق کمیسیون دریافت می کنند ، البته روزنامه های محلی نیز در بخش نیازمندی ها آگهی هایی از خانه های موجود برای فروش ارائه می دهند.


ترفند های خرید ملک در ترکیه و سرمایه گذاری در ترکیه


 سرمایه گذاری از طریق خرید ملک یکی از بهترین روشها برای دریافت حق اقامت ترکیه است.

برای انتقال پول جهت خرید ملک در ترکیه میتوانید هم به صورت دستی این کار را انجام دهید، هم از طریق صرافیهای دارای مجوز از بانک مرکزی. برای اطلاع از به روزترین قیمت ملک در ترکیه با کارشناسان ام تی سی هوم تماس بگیرید. اگر به خرید خانه در ترکیه علاقه مند هستید، ما این مقاله را برای شما تهیه کرده ایم تا شما را با زیر و بم سرمایه گذاری در املاک ترکیه آشنا کنیم. 

تمامی شهروندان خارجی با دریافت حق شهروندی ترکیه میتوانند در هر کدام از دانشگاههایی که بخواهند در صورت قبولی در آزمون ورودی به تحصیل بپردازند. از سال های قبل صحبت هایی مبنی بر پیوستن ترکیه به جمع کشور های اتحادیه اروپا (European Union) شنیده می شود.

 کشور ایران مجاز به خرید می باشند. در ترکیه میتوانید پوشاک را از برندهای معروف دنیا بخرید و نسبتا ارزانتر از ایران دربیاید. ازمیر مانند ایران دارای دانشگاهای خصوصی و دولتی است. خرید ملک در ازمیر میتواند دارای مزایای منحصربفردی باشد که در ادامه به آنها اشاره میکنیم.

 شهر ازمیر به عنوان دومین منطقه آزاد تجاری ترکیه دارای بالاترین حجم معاملات بوده و بهترین گزینه برای بازرگانان و سرمایهگذاران خارجی میباشد. شهر ازمیر از نظر هزینه نیز یک شهر بسیار مناسب برای مهاجرین میباشد.

 
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد