اخذ اقامت ترکیه برای ایرانیان در کمتر از یک سال

در این مقاله می توانید راه هایی را یادبگیرید که بتوانید اقامت ترکیه را دریافت کنید.

اخذ اقامت ترکیه برای ایرانیان در کمتر از یک سال

در این مقاله می توانید راه هایی را یادبگیرید که بتوانید اقامت ترکیه را دریافت کنید.

متوسط بازگشت سرمایه برای سرمایه گذاری در املاک ترکیه

افرادی که به دنبال سرمایه گذاری بلندمدت هستند می توانند به بازار املاک و مستغلات ترکیه اعتماد کنند زیرا این قیمتها پتانسیل ارائه بازگشت سرمایه سودآور را دارند. چگونه در املاک و مستغلات در ترکیه سرمایه گذاری کنیم؟

ترفند های خرید ملک در ترکیه و سرمایه گذاری در ترکیه

 در این بخش از نوشته می خواهیم بررسی کنیم که خرید ملک در ترکیه بیشتر در کدام شهرهای این کشور رونق پیدا کرده است. سرمایه گذاری در ترکیه در کدام شهر انجام شود؟ بازار بورس استانبول بازاری است که در آن معاملات از طریق کارگزار انجام می شود.

 موقعیت ژئوپلیتیکی و استراتژیک آن این امکان را می دهد. نیروی کار مولد و واجد شرایط، محیط سرمایه گذاری آزاد و نوآور، موقعیت استراتژیک، اصلاحات مداوم ، مزیت جمعیتی، بازارهای داخلی و منطقه ای عظیم و برنامه های تشویقی گسترده از مزایای سرمایه گذاری در ترکیه است. این یکی از مزایای مهم سرمایه گذاری در ترکیه است.

 برای موفقیت در این بازار نیاز به صبر، تجربه، دانش و چند استراتژی مهم است. زمانی که متوجه شدید چه نوع خانه ای برای زندگی نیاز دارید، اکنون می توانید در مورد مکان آپارتمان یا ویلای خود در استانبول تصمیم بگیرید.

برای خرید ملک چه مراحلی باید طی شود؟ توجه نمایید این قانون بمنزله اخذ شهروندی ترکیه و داشتن اجازه کار نیست و برای موارد اخیر میباست مراحل مجوزهای قانونی دیگری طی و اخذ گردد . این به الگوی سرمایه گذاری شما بستگی خواهد داشت و یک عدد قطعی برای تمام روش های فوق نیست. مشاورین آلپ شما را در امر خرید ملک در ترکیه و اپارتمان با کمترین قیمت، شما را در ترکیه صاحب خانه خواهند کرد،

 شما میتوایند از مشاوران آلپ جهت خرید ملک و یا خانه در ترکیه مشاوره های لازم را دریافت کنید. ترکیه به یکی از مطلوب ترین مقاصد برای یافتن خانه دوم در جهان تبدیل شده است. فارکس یکی از بهترین گزینه های دیگر برای سرمایه گذاری در ترکیه بر اساس ارز میباشد. 

سرمایه گذاران ایرانی به دلایل زیادی بر اساس نیازهای شخصی و تجاری خود تابعیت ترکیه را دریافت می کنند. همچنین بر اساس قوانین ترکیه زمانی که شما اقدام به خرید ملک در ترکیه با استفاده از وام می نمایید لازم است که سن شما ما بین ۲۵ الی ۷۰ سال باشد. 

متوسط دوره بازگشت سرمایه گذاری مسکن در آنکارا 18 سال است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد