اخذ اقامت ترکیه برای ایرانیان در کمتر از یک سال

در این مقاله می توانید راه هایی را یادبگیرید که بتوانید اقامت ترکیه را دریافت کنید.

اخذ اقامت ترکیه برای ایرانیان در کمتر از یک سال

در این مقاله می توانید راه هایی را یادبگیرید که بتوانید اقامت ترکیه را دریافت کنید.

سرمایه گذاری در ترکیه و سود دهی در 3 ماه

سرمایه گذاران خارجی زیادی هر ساله در بخش املاک و مستغلات ترکیه جذب می شوند. منطقه ی دیگری در استانبول که جز مناطق ارزانتر اما خوب و قابل ترکیه است را می توان منطقه اسنیورت دانست و این درحالی است که آپشن ها و امکانات رفاهی در این منطقه برقرار است این منطقه از نظر جغرافیایی در قسمت غربی در بخش اروپایی استانبول واقع شده است و یک ملک یک خوابه در این منطقه چیزی حدود 250000 لیر قیمت دارد یعنی چیزی حدود متری ده میلیون تومان. 

ترفند های خرید ملک در ترکیه و سرمایه گذاری در ترکیه

یکی از آپشن های خرید ملک در ترکیه آن است که نیاز به پرداخت تمامی هزینه ملک به صورت نقدی نیست بلکه می توان آن رو به صورت اقساطی پرداخت کرد و بخش عمده ای از پول را در ابتدا و بقیه را به صورت اقساطی پرداخت کرد.

 درصورتیکه قصد خرید ملک با ارزش بیش از 250000 دلار دارید، خانههای ویلایی قاضیکوی یکی از بهترین گزینه ها برای سرمایه گذاری میباشند. بروزرسانی در تاریخ 1401/02/27: بر اساس آخرین قوانین خرید ملک و اقامت در ترکیه، افرادی که در شهرهای بزرگ ترکیه مانند استانبول و آنکارا ملک به ارزش کمتر از 75 هزار دلار و در شهرهای کوچک به ارزش کمتر از 50 هزار دلار خریداری نمایند، اقامت ترکیه به این دسته از افراد اعطا نمی گردد.

با توجه به آنچه تا کنون گفتیم و با توجه به آنکه ترکیه دومین کشور آسیا در جذب سرمایه های خارجی است می توان ترکیه را یک کشور خوب برای سرمایه گذاری دانست همچنین باید توجه داشت که نه تنها از کشور ایران بلکه کشورهای اروپایی مانند هلند و آمریکا نیز از کشورهای سرمایه گذار در املاک ترکیه هستند. 

ترکیه به عنوان یک کشور خاص از نظر موقعیت جغرافیایی در مکانی بین ۳ قاره اروپا، آسیا و آفریقا واقع گشته است. این کشور در دو قارهی آسیا و اروپا قرار گرفته است. کشور ترکیه بعنوان یک کشور قدرتمند در صنعت و توریسم در ردیف سی ونهمین کشور ارزش پاسپورت جهان است.

 با توجه با این که ترکیه در آستانه عضویت در اتحادیه اروپا است، خرید ملک در این کشور یک سرمایه گذاری خوب محسوب می شود. هزینه ای برای انتقال دادن سند از فرد فروشنده به فرد خریدار که چیزی حدود 2.5 درصد قیمت ملک خریداری شده باید به اداره ثبت ترکیه پرداخت شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد